Izgradnja sodobnih poslovnih mrež se je v Sloveniji pričela v devetdesetih letih. Takrat smo bili priča pravi eksploziji prodajno servisnih mrež pa naj bo na osnovi poslovalnic, koncesij ali franšiz. Mnogi neodvisni ponudniki so kopirali navidezno visoke standarde v teh dejavnostih in si s tem povečevali ugled pri kupcih pa tudi promet.
Ime igre je promet. Vse, kar podjetniška mreža udejani, da bi pritegnila pozornost in zadovoljstvo kupca je povečevanje števila kupcev, ki pridejo na te različne lokacije. Zadnja leta so za tovrstno distribucijo postala zelo zahtevna, saj enostavno posnemanje urejenosti in enotnosti celostne podobe pri kupcih ne zadošča. Še več, povečevanje zunanjih standardov poveča pričakovanja kupcev in zahteva notranjo urejenost.
Naši strokovnjaki so bili zraven, ko so distribucijske mreže nastajale, se razvijale in tudi upadale. Imamo znanje in izkušnje iz vseh držav Srednje in Vzhodne Evrope, Nemčije, Belgije, Francije in Italije.
Vaše kupce bomo takoj po opravljeni storitvi nevsiljivo s pomočjo novih komunikacijskih poti povprašali o dejstvih, ki so jim bila pomembna pri pravkar opravljenem nakupu. Pri nas ni copy paste sistema, mi pogledamo širše. Ali je izvajalec storitve razumel, kar se od njega pričakuje, ali ima pogoje in ali ima motivacijo za primerno obnašanje. Ta oseba, največkrat prezasedena z administracijo je ogledalo vašega podetja. Brez teh ljudi ne bo nobena prodajna akcija uspešna, zato je potrebno notranjim standardom posvetiti vso pozornost. Izkušnje kažejo, da so naprednejši pravila na novo napisali. Mi smo jih že, več podjetjem in večinoma še sedaj delujejo.