Ali potrebujete mojezadovoljstvo.si
Pogosta vprašanja, ki vam pomagajo pri odločitvi ali potrebujete storitve mojezadovoljstvo.si.
- Ali pri svojem delu vse težje opažate, kateri so pogoji, na osnovi katerih se vaši kupci odločajo za ponoven obisk?
- Ali vas zanima pravi vzrok za rast svojega premoženja?
- Ali se vam zdi ponudba popustov slab način za ohranjanje kupcev?
- Ali ne želite s kuponi povsem razvrednotiti svojega posla?
- Ali veste, kakšni so pravi motivi, da se je kupec odločil priti ravno k vam?
- Ali bi želeli zvestobo kupcev nagraditi in tako ohraniti svoj položaj na trgu?
- Bi želeli s svojimi kupci komunicirati tako, da vas spet obiščejo?
- Ali ne verjamete v velike oglaševalske akcije?
- Bi radi prepoznali potrebe vaših strank in jim prilagodili svojo ponudbo?
- Želite, da vam stranke zaupajo svoje želje po storitvah?
- Želite izvedeti od uporabnikov, kaj vas loči od drugih ponudnikov?
- Opažate, da vse več delate za vse manj zaslužka?
Če ste na večino vprašanj odgovorili z DA, potem je mojezadovoljstvo.si pravi naslov za vas. Kaj storimo:
Pregledamo vaš proces, postavimo temeljne točke vašega uspeha, povprašamo vaše kupce, ki so realno opravili nakup (ne plačanih ocenjevalcev), kako so bili zadovoljni, uvedemo ukrepe in spremembe na področju stroškov ter na koncu ponovno izmerimo zadovoljstvo. Večje zadovoljstvo pomeni tudi več denarja za razvoj novih projektov. Ko kupec pride nazaj, imamo ukrep tudi za to...